zondag 15 juli 2012

Dutch Magnolia chickies challenge






Hallo allemaal,

vandaag was het weer een heerlijke dag om te knutselen. Samen met Melody heb ik mijn nieuwste Magnolia stempels gebruikt.

Dit kaartje is gemaakt met gescheurde stukjes Tilda papier en daarna bewerkt met een beetje distress inkt. Verder heb ik nog een kantrandje gebruikt, wat bloemen, spelden en wat parels.

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge:
The Dutch Magnolia Chickies opdracht: alles mag.

Nou dat vond ik een leuke uitdaging!
groetjes
Frieda

8 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt! Leuk idee om een naaiende Tilda erbij te doen. Die speldjes staan er ook fantastisch bij! In één woord: SCHITTEREND!!!
    xxx Melody

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en je speldjes passen goed bij deze Tilda!
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute card. love all the pins and layers. Thanks for sharing with us at DMCC. Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie scrapkaart geworden vind ik met al die stukjes papier en de speldjes zijn ook grappig. En Tilda is ook leuk vind ik moet maar eens wat afdrukjes van je stempel maken.

    xxx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtuge kaart heb je gemaakt met deze Tilda en wat een leuke details heb je toegevoegd.
    Bedankt voor je bijdrage bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoepie, heel leuk gedaan en dankjewel dat je mee hebt gedaan bij DMCC.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuke lieve schattige kaart
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen